• 10-09-2021, 13:52:05
    #1
    selamlar html sayfamı localhostta düzenlerken
    kayıt etmeme rağmen eski sayfayı gösteriyor

    çerezleri tutuyor. bunu nasıl iptal edebilirim.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 10-09-2021, 13:55:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ctrl F5 basın
  • 10-09-2021, 13:56:56
    #3
    CTRL + SHIFT + I tuşuna basarak Network kısmında Disable cache yapabilirsiniz. Bununla uğraşmak istemiyorsanız CTRL + F5'de anlık çözüm olabilir.
  • 10-09-2021, 13:57:25
    #4
    KendineCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ctrl F5 basın
    yok ctrl f5 değil
    gizli sekmede açsam bile olmuyor.
    5 dk sonra kayıt ettiğim çalışıyor

    macos mamp localhost kullanıyorum acaba bunun içinden mi bir ayar yapacağım

    java ile ilgili durum değil

    sayfadaki her şeyi sildim title değişikliği bile yemiyor 5 dk sonra calısıyor.
  • 10-09-2021, 13:58:53
    #5
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ctrl f5 değil
    gizli sekmede açsam bile olmuyor.
    5 dk sonra kayıt ettiğim çalışıyor

    macos mamp localhost kullanıyorum acaba bunun içinden mi bir ayar yapacağım

    java ile ilgili durum değil

    sayfadaki her şeyi sildim title değişikliği bile yemiyor 5 dk sonra calısıyor.
    MAMP kullanıyorum ben de çerez sorunu yaşıyorum bazen.
  • 10-09-2021, 14:00:38
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    MAMP kullananlar https://stackoverflow.com/questions/...-5-5-3-in-mamp linkinde yer alan aşağıdaki kısmı deneyebilirler
  • 10-09-2021, 14:04:12
    #7
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MAMP kullananlar https://stackoverflow.com/questions/...-5-5-3-in-mamp linkinde yer alan aşağıdaki kısmı deneyebilirler

    php versiyonu en yükseğe çektim sorun cozuldu