• 10-09-2021, 12:03:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel fikirler gelmeye devam ediyor hepsini değerlendireceğiz. Herkesten önerilerini beklemeye devam ediyoruz
  • 10-09-2021, 12:17:52
    #11
    Öncelikle elinize sağlık çalıştığım firma olarak bizimde Netsis ve Logo entegreli b2b sistemimiz var.Sizinde böyle birşey yapmanız gerçekten güzel olmuş. Yurtdışı pazarınıda hedefliyorsanız benim isim önerim iyzeecom olacak.
    iyzee zaten markanızın ismi com olanda commerce kelimesinden geliyor hemde orda e-commerce gibi kelime oyunu var.
  • 10-09-2021, 12:54:21
    #12
    Hayırlı olsun hocam