• 09-09-2021, 21:11:50
    #10
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman hiç girmeye gerek yok. Hiç sevmem söven kendi ekip arkadaşına sıkan hile yapanları.
    hocam siz ne diyorsunuz ya ne mal insanlar var bir gorseniz size yemin ederim sinirden basimin agriyip bilgisayari kapatip yattigimi biliyorum sirf sinirden
  • 09-09-2021, 21:11:58
    #11
    Oyun için ufak bir öneri. Takım ile iletişimli oynamayın veya yabancı sunucularda iletişimli oynayın. Ne demek istediğimi dereceli maçlarda anlayacaksınızdır.
    • Akbas
    Akbas bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.