• 09-09-2021, 19:06:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar evde rx 580 ile kazım yapıyorum. Tek kart. Zorlamamak için ayarları düşürdüm 24 mh/s'de kazıyorum. Pazar akşam başladım. 10.18$ kazmış. Sizce paraya kıyıp kart alıp bu işi yapmalı mıyım ? Değer mi ? Sahibinden.com'a bakıyorum herkes sistemini satıyor. Adam aylık getirisi 20-25 bin TL yazıyor ve 20-25 bin gelirli bir işi neden bıraksın. Kafamı bunlar kurcalıyor. Önerilerinizi söylerseniz sevinirim.
  • 09-09-2021, 19:06:59
    #2
    Yapan yapıyor hocam. Bir çok mantığı var satanlarında emin olun.
    Yeni işe başlayacak olabilirler, ilgilenmek istemiyorlardır.
  • 09-09-2021, 19:08:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapan yapıyor hocam. Bir çok mantığı var satanlarında emin olun.
    Yeni işe başlayacak olabilirler, ilgilenmek istemiyorlardır.
    Hocam yakın arkadaşım yapıyor. 3 ya da 4 kartı var. 35 günde 3500 çekiyorum diyor. 3-4 tane daha alacağım diyor. Param da var alsam mı almasam mı bilemedim.
  • 09-09-2021, 19:08:23
    #4
    sistemi bozulan satışa çıkarıyorda o yüzden mining devri başladı herkes tüketti tüketti içinden geçti şimdide satmaya başladı akılları sıra hala mining yapılabilir ekran kartı dicekler ama incelesen baksan tek bir gün olsun bakım yapılmamış temizlememiş kırık dökük ekran kartı olcak

    farklı farklı coinler çıktıkça mining bitmez mining btc veya eth'den ibaret değildir kriptonun doğasında vardır
  • 09-09-2021, 19:08:48
    #5
    Mining işi hale yapılır.
    Evet o konular kafa kurcalıyor bie insan para getirisi olan birşeyi niye satsın vb.
    O konularda dikkatli olmak lazım araştırmak deneyerek almak lazım
    Direk yolda buluşup al gülüm ver gülüm pek iyi değil kötü niyetli kişi çok
    Herneyse
    Bwlki anlık ihtiyacı'ndan dolayı satıyor olabilir
    Sonra tekrar alır belki bilemeyiz
    Dikkatli olun
  • 09-09-2021, 19:09:14
    #6
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yakın arkadaşım yapıyor. 3 ya da 4 kartı var. 35 günde 3500 çekiyorum diyor. 3-4 tane daha alacağım diyor. Param da var alsam mı almasam mı bilemedim.
    Hocam şimdi vebalinize girmek istemem ama bence girin.
  • 09-09-2021, 19:09:49
    #7
    Yapılır ama sıfır kartla girilir bence. Kartların ömrü bitince satışa çıkarıyorlar genellikle
  • 09-09-2021, 19:10:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemi bozulan satışa çıkarıyorda o yüzden mining devri başladı herkes tüketti tüketti içinden geçti şimdide satmaya başladı akılları sıra hala mining yapılabilir ekran kartı dicekler ama incelesen baksan tek bir gün olsun bakım yapılmamış temizlememiş kırık dökük ekran kartı olcak

    farklı farklı coinler çıktıkça mining bitmez mining btc veya eth'den ibaret değildir kriptonun doğasında vardır
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mining işi hale yapılır.
    Evet o konular kafa kurcalıyor bie insan para getirisi olan birşeyi niye satsın vb.
    O konularda dikkatli olmak lazım araştırmak deneyerek almak lazım
    Direk yolda buluşup al gülüm ver gülüm pek iyi değil kötü niyetli kişi çok
    Herneyse
    Bwlki anlık ihtiyacı'ndan dolayı satıyor olabilir
    Sonra tekrar alır belki bilemeyiz
    Dikkatli olun
    Çok haklısınız hocam. Benim de kafamı bunlar kurcalıyor. Satanların çoğu da istanbulda. Kalkıp gidip alacak imkanım da yok.
  • 09-09-2021, 19:11:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılır ama sıfır kartla girilir bence. Kartların ömrü bitince satışa çıkarıyorlar genellikle
    Düşünüyorum hocam. İnce eleyip sık dokuyorum. Bakalım nasip.