Merhabalar,
Arkadaşlar evde rx 580 ile kazım yapıyorum. Tek kart. Zorlamamak için ayarları düşürdüm 24 mh/s'de kazıyorum. Pazar akşam başladım. 10.18$ kazmış. Sizce paraya kıyıp kart alıp bu işi yapmalı mıyım ? Değer mi ? Sahibinden.com'a bakıyorum herkes sistemini satıyor. Adam aylık getirisi 20-25 bin TL yazıyor ve 20-25 bin gelirli bir işi neden bıraksın. Kafamı bunlar kurcalıyor. Önerilerinizi söylerseniz sevinirim.