• 09-09-2021, 15:41:57
    #1
    Ekran kartı harici ama 8 GB yerine 7.3 yazıyor neden?
  • 09-09-2021, 15:46:55
    #2
    Bazı sistemlerde GPU'ya ayrılıyor olması lazım hocam. Bilen birisi aydınlatırsa daha sağlıklı olur
  • 09-09-2021, 15:59:24
    #3
    Maşallah hocam, başlığa keşke bu konu geçici görme kaybına yol açabilir olarak uyarı ekleseydiniz.

    Sorunuza gelince kullandığınız GPU marka model nedir? Bu harici ekran kartı bir masaüstünde mi diz üstünde mi? GPU Belleğin ne kadar paylaşılıyor? Bunların açıklamasını eklerseniz, sorunuza daha hızlı cevap alabilirsiniz.

    Size referans olması açısında laptopda bulunan RTX 3060 Ekran kartının ve UHD GPU'nun değerlerini iletiyorum:

    RTX 3060:


    UHD GPU:

  • 09-09-2021, 16:00:25
    #4
    dxdiag'tan bakın hocam belki paylaşılan bellek vardır
  • 09-09-2021, 16:52:47
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ram vergisi