• 09-09-2021, 11:46:58
    #1
    Laptoplarına bakıyorum da 3060 lı laptopları 11-12k civarında nispeten uygun diğer markalara göre ve msi kasa kullanıyorlar bana iyi gibi geldi sizce nasıl kullanan var mı?
  • 09-09-2021, 11:48:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güvenli ve müşteri desteği iyi bir firma. 4 adet ram almıştım. Canavar gibi
  • 09-09-2021, 11:50:28
    #3
    Gayet iyi firma 1 sene önce bi desktop topladım çok ilgilendiler..
  • 09-09-2021, 11:55:32
    #4
    Buna bakınabilirsiniz şuan bunu almayı planlıyorum bende özelleştirip rami falan yükselteceğim
    https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v17-1/
  • 09-09-2021, 11:58:49
    #5
    İyi bi firma hocam korkmanıza gerek yok.
  • 09-09-2021, 12:08:23
    #6
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna bakınabilirsiniz şuan bunu almayı planlıyorum bende özelleştirip rami falan yükselteceğim
    https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v17-1/
    3050 max p ile 3060 max q farkı nasıl acaba bu monster 2k daha ucuz
  • 09-09-2021, 12:10:07
    #7
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3050 max p ile 3060 max q farkı nasıl acaba bu monster 2k daha ucuz
    Sonuç olarak üst model tabiki diğerinden farkı fps hız odaklı farkı
  • 09-09-2021, 12:18:26
    #8
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç olarak üst model tabiki diğerinden farkı fps hız odaklı farkı
    Birde üstteki monster i5 imiş alınmaz bence
  • 09-09-2021, 12:38:50
    #9
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde üstteki monster i5 imiş alınmaz bence
    Oynuyacağınız oyunlar neler? İnternette laptopların modellerini yazıp aratarak inceleme videolarına ulaşabilirsiniz oyun olarak