• 09-09-2021, 00:20:53
    #1
    Sabah foruma giriş yaptığımda sol tarafta mavi minik bir nokta vardı ara sıra gelip gidiyor telefonum mu bozuldu 😁😁😁
  • 09-09-2021, 00:22:01
    #2
    Kedidir hocam
  • 09-09-2021, 00:22:13
    #3
    Sebastian miydi neydi bir bana uğramadı 😃
  • 09-09-2021, 00:22:15
    #4
    Bence gözünüzde sıkıntı var.
  • 09-09-2021, 00:22:17
    #5
    Mavi mi olmuş bizim sebo?
  • 09-09-2021, 00:22:20
    #6
    Uzun zaman oldu nokta konusunu görmeyeli.


    Yakaladım ama kaçmaya çalışıyor
  • 09-09-2021, 00:23:01
    #7
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mavi mi olmuş bizim sebo?
    Ney mavi olmuş 😁
  • 09-09-2021, 00:23:13
    #8
    bir rivayete göre , forumun kurucusu o nokta imiş