DaVinci Resolve'da Neden Böyle Gözüküyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
DaVinci Resolve'da Neden Böyle Gözüküyor?
0
●
26
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
DaVinci Resolve'da Neden Böyle Gözüküyor?
08-09-2021, 20:57:04
#1
WPD
Neden süre kısmında 0'dan değil de 1'den başlıyor?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler