Siteme giriş yapamıyorum bir türlü - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siteme giriş yapamıyorum bir türlü
9
●
102
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Siteme giriş yapamıyorum bir türlü
1
2
08-09-2021, 14:03:10
#10
electroshoc
SpeedTroller adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaspersky da bu tür bir problem var antivirüsü kapatsanız bile siteye giremeyebilirsiniz. Bende kullandığım dönemde bunu çok yaşadım. En sonunda çare olarak programı silip kurtulmuştum.
antivirüs programını değiştirdim yine aynı ya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler