• 08-09-2021, 01:08:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sakal düzleştirmek için ne kullanabiliriz? Ne kadar tarasam da bir türlü istediğim gibi olmuyor. Çok kabarık ve dağınık duruyor.
    Sürekli oynadığımdan dolayı olabilir mi? Alışkanlıktan dolayı sürekli çekiyorum
  • 08-09-2021, 01:18:57
    #2
    sakal cıksin diye dua eden ben
  • 08-09-2021, 01:19:58
    #3
    Saçlarda kıvırcık mı?
  • 08-09-2021, 01:20:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlarda kıvırcık mı?
    hayır hocam
  • 08-09-2021, 01:47:11
    #5
    Bende takipteyim. Sakallarım hep kıvırcık çıkıyor umarım bir çözümü vardır 😅
  • 08-09-2021, 01:50:49
    #6
    Fön çek hocam. Amerikan fönü
  • 08-09-2021, 02:22:26
    #7
    Keratin kullanın eğer uzunsa sakallariniz belli bir miktar sürüp 30 dakika bekleyiniz sonra bir saç düzleştirici ile üzerinden geçiniz yıkayınız
  • 08-09-2021, 03:21:08
    #8
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Keratin deneyebilirsiniz.