• 07-09-2021, 11:26:47
    #1
    Site üzerinden destek talebi açamıyorum önceki talebim kapanmadığı için. Ben de kapatma butonu görünmüyor eğer benim yapmam gerekiyorsa bunu. Sormam gereken bir kaç şey var, buradaydanız özel mesaj üzerinden görüşebilir miyiz?
  • 07-09-2021, 11:27:44
    #2
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    @nivusoft;
  • 07-09-2021, 11:36:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    @EmreGuven;
  • 07-09-2021, 13:13:12
    #4
    Kapanmayan talep üzerinden farklı konularda soru ve sorunlarınız için de destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla.