Şok Net çıkmış geçmeli miyim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şok Net çıkmış geçmeli miyim?
14
●
418
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şok Net çıkmış geçmeli miyim?
1
2
06-09-2021, 19:56:16
#1
SSilistre.dev
Agentic Engineer
Selam abiler ne diyorsunuz geçilir mi ?
06-09-2021, 19:58:21
#2
Neo
Türknet varken .d
06-09-2021, 19:58:41
#3
Gelistirici
En iyisi sanırım
milletin yorumunu görmeden hiçbir şeye girmek mantıklı değil ülkede
06-09-2021, 19:58:52
#4
Vexa
Selamlar,
Millenicom varken başka firma tavsiye etmiyorum.
06-09-2021, 19:59:22
#5
fratkuru
"Oltyopomoz tork tolokom boyofondo" müşteri temsilcisinin sesini duyar gibiyim.
06-09-2021, 20:00:59
#6
Cooper34
Görseldeki AŞ'yi arattım, şurası çıktı. Fiyatı da aynı. Kaliteli olur mu, denemeden bir şey demek zor.
https://www.oristelekom.com/
06-09-2021, 20:02:23
#7
batuhan_polat
Türknet kullanıyorum son derece memnunum
06-09-2021, 20:04:08
#8
MSK
neki bu, telefondan mı, superbox gibi mi ?
06-09-2021, 20:04:29
#9
pastelboya
fiyatından dolayı altyapısı oturmamıs bı yere gecmek ne kadar mantklı olur bbilemedim ytd
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler