• 06-09-2021, 19:56:16
    #1
    Agentic Engineer

    Selam abiler ne diyorsunuz geçilir mi ?
  • 06-09-2021, 19:58:21
    #2
    Türknet varken .d
  • 06-09-2021, 19:58:41
    #3
    En iyisi sanırım
    milletin yorumunu görmeden hiçbir şeye girmek mantıklı değil ülkede
  • 06-09-2021, 19:58:52
    #4
    Selamlar,
    Millenicom varken başka firma tavsiye etmiyorum.
  • 06-09-2021, 19:59:22
    #5
    "Oltyopomoz tork tolokom boyofondo" müşteri temsilcisinin sesini duyar gibiyim.
  • 06-09-2021, 20:00:59
    #6
    Görseldeki AŞ'yi arattım, şurası çıktı. Fiyatı da aynı. Kaliteli olur mu, denemeden bir şey demek zor.

    https://www.oristelekom.com/
  • 06-09-2021, 20:02:23
    #7
    Türknet kullanıyorum son derece memnunum
  • 06-09-2021, 20:04:08
    #8
    neki bu, telefondan mı, superbox gibi mi ?
  • 06-09-2021, 20:04:29
    #9
    fiyatından dolayı altyapısı oturmamıs bı yere gecmek ne kadar mantklı olur bbilemedim ytd