Öğrenciler için pasaport hakkında... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öğrenciler için pasaport hakkında...
20
●
227
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Öğrenciler için pasaport hakkında...
1
2
3
06-09-2021, 18:09:07
#19
shax
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben aldım 25 yaşıma kadar sadece 180tl ödedim yani öğrenci isen 25 yaşına kadar sadece defter bedeli ödüyorsun
06-09-2021, 18:26:11
#20
Deepspace
10 yıllık alacam bende yurtdışı işim olursa 1300 civarı sanırım
07-09-2021, 16:11:07
#21
KgnY
Öğrenci pasaportu başvurusuna giderken yanımızda öğrenci belgesi ve defter bedelinin ödendiğini gösteren dekont götürmemize gerek var mı?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler