Basit bir Excel Sorum vardı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Basit bir Excel Sorum vardı
2
●
40
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Basit bir Excel Sorum vardı
06-09-2021, 11:09:46
#1
Uretopia
arkadaşlar excelden dosya yazdırmak istiyorum tarih #### olarak görünüyor nette cevabını bulamadım sorunu nasıl halledebilirim bilgisi olan var mı
Kabul Edilen Cevap
BurakB
1 Beğeni
Mesaja Git
Hücreye sığmamıştır hocam genişletin
06-09-2021, 11:10:58
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
BurakB
Hücreye sığmamıştır hocam genişletin
06-09-2021, 11:13:55
#3
Uretopia
BurakB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hücreye sığmamıştır hocam genişletin
Teşekkürler hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler