• 31-08-2021, 23:20:24
    #1
    Kimse üzerine alınmasın lütfen. Örnek vereceğim hiç bir konu sahibini tanımıyorum ancak SMM panel konularında sponsorlu başlıkları son bir kaç senedir sürekli görüyoruz ve açılan başlıklar hep bu şekilde.

    Tek gerçek sağlayıcı
    Tek gerçek panel
    Tek ana sağlayıcı
    Türkiyenin tek sağlayıcısı
    Tek .............
    Tek.................

    Yani herkes doğru yazıyorsa acaba bizim aklımız mı YANLIŞ algılıyor
    Hepsi tekse demek ki forumdaki tüm paneller bir tek kişinin
    • kzlsnn
    kzlsnn bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 BeÄŸeni
      "malı arap faik'ten alıyorduk, karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. adana'ya kadar da ben kullanıyordum kamyonu"
  • 31-08-2021, 23:23:24
    #2
    Birinden biri yanlış. Baksan herkes r10 lideri r10 da tek.
  • 31-08-2021, 23:23:29
    #3
    Basit reklam stratejileri.
    Aslında bir tanesi farklı bir ÅŸey yazsa öne çıkacak 😅
  • 31-08-2021, 23:23:34
    #4
    Ana sağlayıcı kelimesi doğrudur elbet fakat içeriği şudur "sağladığı 300 hizmetin 1 tanesini kendi sağlıyordur oda 100 bot takipçi" ve ana sağlayıcı der TR de bütün servislerini kendi sağlayan ana sağlayıcı görmedim daha hiç
  • 31-08-2021, 23:24:16
    #5
    Çok güzel bir konuya değinmişsin. Her kendine göre lider marka
  • 31-08-2021, 23:25:42
    #6
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana sağlayıcı kelimesi doğrudur elbet fakat içeriği şudur "sağladığı 300 hizmetin 1 tanesini kendi sağlıyordur oda 100 bot takipçi" ve ana sağlayıcı der TR de bütün servislerini kendi sağlayan ana sağlayıcı görmedim daha hiç
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir konuya değinmişsin. Her kendine göre lider marka
    Hangisi tek gerçek ana sağlayıcı sorun orada hangisine inanmalıyız
  • 31-08-2021, 23:28:45
    #8
    Beyaz pantolon giyen erkek mi olur aÄŸa
  • 31-08-2021, 23:28:55
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    "malı arap faik'ten alıyorduk, karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. adana'ya kadar da ben kullanıyordum kamyonu"