reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun Netspeed ile iletişime geçtim eğer abonelik başlatırsam verdiğiniz kodu kullanacağım.
tamamdır hocam bi sorun olursa özelden yazın elimden geldikçe yardımcı olurum