• 30-08-2021, 13:51:35
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çoğu kişi hatta herkes sadece konuşanlar için alıyor
  • 30-08-2021, 13:54:46
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Şahsen ben üye oldum Leyla Mecnun için tutarsa devam ederim yoksa bırakırım
  • 30-08-2021, 14:29:10
    #39
    Hiç üyelik almayı düşünmüyordum fakat Şampi ve UEFA maçları ayrıca LM için alacağım . Yani başarılı olmasındaki asıl sebep içeriktir her zaman. Yarın öyle bir diziler yapar ki neden olmasın ?
  • 30-08-2021, 16:13:28
    #40
    Sanmıyorum, arayüzü kullanışlı değil.
  • 30-08-2021, 16:37:47
    #41
    Liseye giderken bedava template alıp daha güzel bir hale getirebilirdim
  • 30-08-2021, 16:43:25
    #42
    Şampiyonlar ligi için mecbur alacağız tizen uygulaması hala yok
  • 30-08-2021, 17:11:07
    #43
    Exxen başarılı oldu zaten, bir çok dijital dünyanın ve televizyon kanallarının isteyipte alamadığı tüm dizi, film, programları satın alıp (hatta direkt kendileri yapıp) yayınlamaya başladılar. Resmi maçlar da dahil edildiğinde (projenin Türk'lere fokuslanmasından yana, yabancılara hitap edileceği planlanması ile birlikte) çok iyi yerlere gelecektir.

    Temaya, renge, işleyişe bakmanıza gerek yok. İçeriğe bakmanız onlar için yeterli.

    Proje sahibine bakacak olursak şuana kadar tüm tuttuğunu koparan bir isim olduğunu bilmeyenleriniz yoktur. Amaç Exxen'i tutturmak değil zaten, Türkiye'de ki kullanıcılara Exxen'e mecbur bırakmak ve yabancılara Exxen'i sevdirmek.

    Şikayet edilen tüm front-end ve back-end mimarilerini sadece basit bir karar ile Türkiye'nin en gözde projesi haline çevirtip, şaşırtabilirler.
  • 30-08-2021, 21:29:16
    #44
    Yanindan bile gecemez netflix in
  • 30-08-2021, 22:21:48
    #45
    Arayüzü nedense çok kötü geliyor bana. Güzel içerikler gelirse tutabilir fakat şuana kadar olan tüm projeler sırf olsun diye yapılmış işler gibime geldi.