Yusu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışan şubelerde yüksek ihtimalle tam kapasite çalışmayacağı için ya sadece gönderi kabulü yaparlar dağıtım yapmazlar ya da dağıtım yaparlarsa da yarısını falan ancak dağıtırlar.
14
●205