S.a hocalarım.
R10 profil fotoğrafı yaptım fakat ben göremiyorum. Sizde görünüyor mu? Görünüyorsada ben nasıl kendi profilime bakabilirim
R10 profil fotoğrafı
15
●198
- 28-08-2021, 16:50:05"Avatarlar farklı sunucu ile senkronize edildiğinden dolayı avatarınızı yükledikten sonra bu linke tıklayarak açılan sayfaya ait tarayıcı önbelleğinizi temizlemeniz gerekmektedir."
diye bir şey yazar değiştirdiğiniz yerde o linke tıklayıp yenileyin hocam görünmesi zaman alabilir ve ya yükleyememiş olabilirsiniz.