• 28-08-2021, 16:28:13
    #1
    Telefonlardan wifiye bağlandığımızda interneti kullanamıyoruz. Fakat bilgisayarıma kabloyla bağlı olduğu için sıkıntı çıkmıyor. Bu modemden kaynaklı bir sorun mu?
  • 28-08-2021, 16:30:54
    #2
    Modemi sıfırlayıp tekrar kurun, bir değişiklik yaptıysanız ondan olabilir.
  • 28-08-2021, 16:32:05
    #3
    KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemi sıfırlayıp tekrar kurun, bir değişiklik yaptıysanız ondan olabilir.
    Eski modemimde bu sorun yoktu, eski modemim yandığı için farklı bir modeme geçiş yaptım. Bu modemden sonra sorunlar başladı.
  • 28-08-2021, 16:35:38
    #4
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski modemimde bu sorun yoktu, eski modemim yandığı için farklı bir modeme geçiş yaptım. Bu modemden sonra sorunlar başladı.
    Yanlış kurulum yapmış olabilirsiniz, Kablosuz ayarlarınızı paylaşabilir misiniz ekran görüntüsü şeklinde.
  • 28-08-2021, 16:40:13
    #5
    Bende de aynı sorunu olmuştu, muhtemelen yeni geçtiğin modem tp link.

    güvenlik ayarlarına bakmanız gerekir sanırım
  • 28-08-2021, 16:40:53
    #6
    Modem paneline erişmem için sıfırlamam gerekiyor.