• 27-08-2021, 21:24:23
    #1
    2-3 gundur bulundugum bolgede giderek artan buyuklukte goktasi goruyorum 2-3 sn yanip sonuyor, az once baya buyuk birtane gecti ve yeryuzune cakildi galiba saglam isik cikardi Normal bir durum mu merak ediyorum
  • 27-08-2021, 21:27:02
    #2
    Bugün 2,5 saat erken başladı ilginç konular.
  • 27-08-2021, 21:27:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hangi ildesin reis , ben eskisehirdeyim su an bisey yok
  • 27-08-2021, 21:27:53
    #4
    Growth Manager
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 2,5 saat erken başladı ilginç konular.
    hocam artık yaz ayında oldugumuzdan hava erken kararıyor o yüzden 2.5 saat erken açılmaya başladı bu tür konular
  • 27-08-2021, 21:28:03
    #5
    bu göktaşları ya da meteorlar neden hiç birisinin çatısına düşmez. Böyle bir haber hiç görmedim. acaba gerçek değil mi diyesim geliyor ?
  • 27-08-2021, 21:30:27
    #6


    https://twitter.com/HavaForum/status...9946179952644/

    Bu etkinliğe katılmıştım, baya güzeldi halleyin logosu gibi yana yana düşüyordu
  • 27-08-2021, 21:30:36
    #7
    banada ilginc geldi oyuzden konu actim zaten.

    Malatyadayim, gokyuzunde suzulen isiklardan bahsediyorum goktasi yada degil bilmiyorum. Az once birtanesi cok uzun bir sure yandi ve buyuktu asagiya inerek bir isik cikardigini gordum sadece olay bu.
  • 27-08-2021, 21:31:01
    #8
    Atmosfere girmeden yanan çok fazla taş var. Beki ya o kayan yıldız olabilir mi?
  • 27-08-2021, 21:38:32
    #9
    Allah'ım ölmeden şu uzaylıları görmeyi nasip et.