Sitemi Paylaşmaktan Korkuyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemi Paylaşmaktan Korkuyorum
9
●
224
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sitemi Paylaşmaktan Korkuyorum
1
2
26-08-2021, 15:34:20
#10
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
OznKya
1 ₺ için ilerde gelecek olan 5 ₺ den olmamak gerekir.
Ayrıca emeklerinde çöp olacak.
Söyleyeceğim o ki iyilikten maraz doğar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler