• 22-08-2021, 18:02:59
    #1
    Selamlar, yakın bir arkadaşım bu sene dgs ile 2 yıllığı 4 yıllığa tamamlamak istiyor ve bunun içinde matematikten baya bir net yapması lazımmış. Fakat matematiği baya kötü bu yüzden doping hafıza almak istiyor ama bu konu hakkında bir bilgisi yok. Acaba forumda kullanıp da memnun olan var mı? Verilen paraya değer mi? Arkadaşım yorumlarınızı okuyacak sizden tavsiye bekliyor
  • 22-08-2021, 18:03:53
    #2
    Raunt tavsiye ederim doping hiç beğenmedim ikisi de vardı doping 10 gün tek kullandım
  • 22-08-2021, 18:07:16
    #3
    ben kullandım hocam ea - sözel için birebir kötülemek gibi bir amacım yok gerçekten sözel derslerde baya katkısı oluyor ama matematiğini önermiyorum şahsen
  • 22-08-2021, 18:08:32
    #4
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullandım hocam ea - sözel için birebir kötülemek gibi bir amacım yok gerçekten sözel derslerde baya katkısı oluyor ama matematiğini önermiyorum şahsen
    Hocam almadan önce karar vermek için 1-2 demo videosu falan seyrettiriyorlar mı?
  • 22-08-2021, 18:08:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayısal dersler için iyi konuşanı görmedim Doping Hafıza hakkında. Ayrıca matematik için en hızlı ve sağlam yükselmeyi özel ders alarak gerçekleştirebilirsiniz eğer temeliniz çok yoksa.
  • 22-08-2021, 18:09:00
    #6
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam almadan önce karar vermek için 1-2 demo videosu falan seyrettiriyorlar mı?
    Evet hocam sitesine girerseniz demo videoları mevcut.
  • 22-08-2021, 18:09:12
    #7
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam sitesine girerseniz demo videoları mevcut.
    teşekkür ederim
  • 22-08-2021, 18:10:11
    #8
    tarih coğrafya açısından çok beğendim ancak sayısal için önermem dopingi
  • 22-08-2021, 18:13:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostum sana şöylece bir anlatayım, daha basit anlamana yardımcı olur.
    Tamamen ezber mantığı ile öğretilmek amaçlanmış terimler de dahil olmak üzere. Eğer derslere kafan hiç basmıyorsa, gerçekten başarısızsan ve çalışırken hiçbir şeyin birbiriyle olan bağlantısını sorgulamayacaksan gayet kullanılabilir bir platform, hatta derece bile getirmesi muhtemel.
    Ancak ezberlemek bana göre değil diyorsan, öyle saçma sapan şeyleri ezberleyemem benim olayın özünü öğrenip konuyu kavramam gerek diyorsan; hiç bulaşma. Bildiğini bile unutturur insana. @clogens; 'in de önerdiği gibi Raunt gerçekten başarılı bir sistem. Online eğitimlerine değil ders kitaplarına para ödüyorsun sadece. Kaynak kitaplar çok yararlı, içerisinde de çözerek bitiremeyeceğin kadar test var. Ben de doping hafızanın reklamlarına kanarak aldım ama bence çok akıl karı değil. Yine de seçim sana kalmış
    İyi çalışmalar