Selamlar, yakın bir arkadaşım bu sene dgs ile 2 yıllığı 4 yıllığa tamamlamak istiyor ve bunun içinde matematikten baya bir net yapması lazımmış. Fakat matematiği baya kötü bu yüzden doping hafıza almak istiyor ama bu konu hakkında bir bilgisi yok. Acaba forumda kullanıp da memnun olan var mı? Verilen paraya değer mi? Arkadaşım yorumlarınızı okuyacak sizden tavsiye bekliyor