• 22-08-2021, 01:36:44
    #1
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Mavi kapak toplayarak ve belli bir miktara geldiğinde onları satarak tekerlekli sandalyeye ihtiyacı olan kişilere ulastırmak istiyorum sosyal medya aracılığı ile. Bu işi eşimle beraber yapmak istiyoruz ama ; Herhangi bir yere resmi kuruma bilgi vermek zorundamiyiz veya yasal bi zorunluluğu varmı ceza vs yermiyiz bilenler konuya hakim olanlar cevaplayabilirmi .

    Topladığımız kapaklari , kapak toplama merkezlerine vermeden direk kendimiz satıp gelen para ile sandalye alıp biz vermek istiyoruz direk
  • 22-08-2021, 01:38:25
    #2
    Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
  • 22-08-2021, 01:39:32
    #3
    Maddi destek toplamadığınız için, kapak konusunda herhangi bir sınırlama yada engel yok. Kafanıza göre toplayabilirsiniz. Suistimal etmeyin yeter.