Mavi kapak toplayarak ve belli bir miktara geldiğinde onları satarak tekerlekli sandalyeye ihtiyacı olan kişilere ulastırmak istiyorum sosyal medya aracılığı ile. Bu işi eşimle beraber yapmak istiyoruz ama ; Herhangi bir yere resmi kuruma bilgi vermek zorundamiyiz veya yasal bi zorunluluğu varmı ceza vs yermiyiz bilenler konuya hakim olanlar cevaplayabilirmi .
Topladığımız kapaklari , kapak toplama merkezlerine vermeden direk kendimiz satıp gelen para ile sandalye alıp biz vermek istiyoruz direk
Değerli görüşlerinizi bekliyorum
2
●68
- 22-08-2021, 01:39:32Maddi destek toplamadığınız için, kapak konusunda herhangi bir sınırlama yada engel yok. Kafanıza göre toplayabilirsiniz. Suistimal etmeyin yeter.