Siteme girebilen var mı ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siteme girebilen var mı ?
19
●
198
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Siteme girebilen var mı ?
1
2
3
21-08-2021, 18:39:49
#19
tlga_kurt
YAZORLU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke girebilsem hangi konu bilemedim
siteyi komple silip yükleseniz mi hocam
klasik türk mantığı
21-08-2021, 19:55:55
#20
YAZORLU
tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siteyi komple silip yükleseniz mi hocam
klasik türk mantığı
Hitler gider diye korkuyorum. DNS ler otursun diye bekleyeceğim artık
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler