Arkadaşlar yakın zamanda yeni bir monitör aldım.
Dell s2421 Mühendis abiler bu modelin üstününe çerçeve üstü ve yanları tamamına havalandırma ızgarası koymuşlar.
Diğer dell modelinde böyle bir şey yok. Her tarafı kapalı hava alacak yer yok.
Malesef bulunduğum yerde toz problemi var. Bu durumda toz monitörün üzerine konarken havalandırma içine de giriyordur.
Bana bi akıl verirmisiniz ne yapayım? Tamamen kapatmak da olmaz boşuna yapmamışlardır.
Bana Bir Akıl Verin
2
●95
- 20-08-2021, 12:39:08Şeffaf sayfam laptop kılıfları var. Onları deneyebilirsin kenarları fermuar yada cıtcıtlı. Hiç bi şekilde toz su vs geçirmiyor.
- 20-08-2021, 12:41:48nasıl bişey hocam o dediğin örnek resim var mı?onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle