windows masa üstü acayip bi moda girdi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
windows masa üstü acayip bi moda girdi
7
●
94
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
windows masa üstü acayip bi moda girdi
18-08-2021, 12:18:42
#1
jumperr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
başlat geliyor tıklamıyor aramadan giriyorum croma flan vürüs değil eminim nasıl bi moda aldım çözemedim konu edit tablet moduna geçmiş
18-08-2021, 12:21:01
#2
Zartnet
https://www.youtube.com/watch?v=etu4...nDevletveMafya
18-08-2021, 12:24:23
#3
profweb
Tablet modu ayarlarınızı aşağıdaki gibi yapıp bilgisayarı yeniden başlatmayı dener misiniz.
18-08-2021, 12:25:28
#4
jumperr
profweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tablet modu ayarlarınızı aşağıdaki gibi yapıp bilgisayarı yeniden başlatmayı dener misiniz.
saol hocam tam düzeltmiştim tşkler evet tablet moduna geçmiş
18-08-2021, 12:25:38
#5
serLife
Tablet modu, cihazınızı tablet olarak kullanırken Windows 10un dokunmatik kullanıma daha uygun hale gelmesini sağlar. Görev çubuğunda (Tarih ve saatin yanında) Eylem Merkezi 'ni seçin ve açmak veya kapatmak için Tablet modu 'nu seçin.
18-08-2021, 12:25:55
#6
Turan60
Hocam ince detay
sorun ise Windows başlangıç tam ekrana geçmiş Çözümü Ayarlar>Başlangıç sekmesinde Başlangıçı Tam ekran kullan Devre Dışı olacak.
18-08-2021, 12:27:02
#7
jumperr
sorun çözüldü tşk ederim tablet moduna geçmiş
18-08-2021, 12:32:26
#8
nekreyazar34
Geçmiş olsun, iyi bari çözülmüş
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler