• 18-08-2021, 07:43:08
    #10
    Alıntı
    Yargıtay 23. Hukuk Dairesi
    İşçi istifa etse bile kullanmadığı yıllık izin ücreti işçiye ödenmek zorundadır.
    Bu kararı inceleyin isterseniz, sanki sizin durumunuza uygun.
  • 18-08-2021, 07:45:37
    #11
    yoktrcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=#262626][FONT=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Segoe UI, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif]
    Bu kararı inceleyin isterseniz, sanki sizin durumunuza uygun.
    Detaylı incelemedim ama dediğiniz doğru, yargıtay içtihatı emsal gösterilebilir.
  • 18-08-2021, 14:38:19
    #12
    İhbar süreniz 6 hafta, yıllık izniniz bu süreye yakınsa hiç uğraşmayın.
    işverenin de sizden ihbar tazminatı isteme hakkı var.