• 17-08-2021, 16:35:44
    #1
    Arkadaşlar merhaba

    Fidye virüsü yedim 3 4 ay önce google ads hesaplarımdan reklam çıkmışlar suspend olmuş birinde 0.5 dolar borç gözüküyor kartları sanal kart galiba para çekmemiş google bana diyor öde diye ama suspend şu an ve ben de harcamadım yani sonuçta ne yapmalıyım adım ne olmalı polise gitmeli miyim
  • 17-08-2021, 16:37:57
    #2
    https://support.google.com/google-ad.../7217079?hl=tr yardımcı olabilir
  • 17-08-2021, 16:38:31
    #3
    Fidye virüsü öyle bişey değil ama.
  • 17-08-2021, 16:39:40
    #4
    bySonsuzluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fidye virüsü öyle bişey değil ama.
    hocam amazon hesabımdan gift cart bile almışlar kartı bile tanımıyorum
  • 17-08-2021, 16:41:19
    #5
    intelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam amazon hesabımdan gift cart bile almışlar kartı bile tanımıyorum
    Hesaplarınız çalınmış bi şekilde hocam, fidye virüslerinde pc'nizde bulunan dosyalarınız şifrelenir karşılığında ücret isterler.
    Bu başka bir virüs yemişsiniz yada sağlam bir sosyal mühendislikle çarpmışlar sizi.
  • 17-08-2021, 16:42:30
    #6
    Nasıl bulaşıyor bu virüs ? Bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi?
  • 17-08-2021, 16:42:59
    #7
    bySonsuzluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaplarınız çalınmış bi şekilde hocam, fidye virüslerinde pc'nizde bulunan dosyalarınız şifrelenir karşılığında ücret isterler.
    Bu başka bir virüs yemişsiniz yada sağlam bir sosyal mühendislikle çarpmışlar sizi.
    ya amazona felan yazdım hesapları kapattılar doğruladılar ama hala korkuyorum google ads hesabı kaldı bi işte emailleri kapatıcam tek tek bankaların emailleri duruyordu değiştiricem
  • 17-08-2021, 16:43:21
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bulaşıyor bu virüs ? Bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi?
    İndirilen programlar,uygulamalar vs.
  • 17-08-2021, 16:44:27
    #9
    Bence sizin gmailiniz hacklenmiş ancak 0.5 dolar borç takmak nedir hocam ? Hesabınızın içindeki bakiyeyi mi harcadılar yoksa 0.5 dolarlık reklam mı çıktılar sadece?