Bu bir tek bende mi çıktı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu bir tek bende mi çıktı?
15
●
284
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu bir tek bende mi çıktı?
1
2
16-08-2021, 18:15:46
#1
yasin0
Arkadaşlar forumda dolanırken birden karşıma bu çıktı
Nedir bu? Benden kaynaklı bir problem mi yoksa site tarafından yapılan bir şey mi?
Kabul Edilen Cevap
Bip
2 Beğeni
Mesaja Git
Buradan bilgi edinebilirsiniz:
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html
16-08-2021, 18:17:02
#2
SunZi
Çok fazla aktif kalınca çıkıyor galiba ben hergün rahat 5 10 kez rastlıyorum bu arkadaşa bir zararı yok
16-08-2021, 18:17:07
#3
serpinGO Dijital
GOOGLE PARTNER AJANS ✅
Hocam acilen bilgisayara format atın, bilgisayarınıza izinsiz yazılar yazmış.
16-08-2021, 18:17:08
#4
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bip
Buradan bilgi edinebilirsiniz:
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html
16-08-2021, 18:17:28
#5
ahmetkucukonder
Sebastian
16-08-2021, 18:17:59
#6
Misafir
Bir zamanlar bir rokito varmış diye başlayan efsanevi hikayesi var. Umarım başınıza musallat olmaz
SunZi
ve
yasin0
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
16-08-2021, 18:18:38
#7
yasin0
Goodestmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam acilen bilgisayara format atın, bilgisayarınıza izinsiz yazılar yazmış.
Flaşı taktım başlıyorum formata hocam
16-08-2021, 18:18:41
#8
denizli
Sen yenisin galiba 🤔😂
16-08-2021, 18:20:11
#9
eyupyx
allah allah bu neymiş ya böyle
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler