• 15-08-2021, 16:33:00
    #1
    Merhaba lisede inşaat bölümü okudum şimdi ünide inşaat teknikerliği okumak istiyorum iş bulma veya maddi açıdan nasıl, yardımcı olursanız çok sevinirim
  • 15-08-2021, 16:43:28
    #2
    İnşaat teknikeriyim ben. 2 yıl ile bırakma. Ben şu an da karayollarına bağlı müşavirlik firmasında çalışıyorum. İş bulma konusunda geniş bir meslek ama önünün daha da açılmasını istiyorsan mühendisliği de bitir derim. Mesela şantiye şefi olman için mühendis olman gerekiyor ya da bir imza yetkisi almak için yine mühendisliğe geçmen gerekiyor. Yani anlayacağın her türlü yollar mühendislikte açılıyor. Teknikerlikte de kalacaksan yol inşaatların da araştırma bölümüne yönelebilirsin. Özellikle araştırma işi de çok kapsamlı ve aranılan bir teknik elemandır. Kısaca soruna cevap olarak, iş bulma konusunda rahat olabilirsin.

    Bir de inşaat işi şanslı isen evinin önnde bir iş bulup çalışabilirsin ama şantiye gibi bir yerde çalışacaksan gurbet hayatına alışman gerekiyor. Daha çok şey anlatılır da bu kadarlık kafi
  • 15-08-2021, 16:46:10
    #3
    tavsiye etmiyorum elinden geliyorsa illa bu meslekte yürüyeceksen direk mühendislik bölümüne gitmeye çalış zaten puanlar düştü dgs vs ile uğraşma
  • 26-08-2021, 10:46:24
    #4
    backlinkmatik.com
    uzak dur insaat sektorunden ailede cevrede hazır is imkani yoksa