• 14-08-2021, 18:46:56
    #1
    Atari salonunda ömür cürüten kardeşlerimden ricam bir uzay oyunu vardı joysticle yön verip ateş ediyodun sonra bölüm sonunda bi kadın geliyodu ayaklarının altından kaçıyodun felan ona ateş felan ediyodun kafayı yiycem adını bulabilen varmı acaba yada resmi felan çok oynardım onu
  • Kabul Edilen Cevap
    • Şöyle garip bir oyun buldum araştırmam sonucu. Çok az ipucu var bulmak oldukça zor. Özellikle kadının ayağının altından kaçıyorduk falan deyince rakibin kadın olması gerektiğini anladım.
      Uzay gemisi oyunlarında büyük düşman olarak genelde insan görüntüsü yok. Aradıklarımda tek çıkan bu oldu. Ama büyük ihtimalle bu da değil

      https://www.youtube.com/watch?v=KctwvYHzPR8

  • 14-08-2021, 18:48:24
    #2
    Space invaders
  • 14-08-2021, 18:48:53
    #3
    Hayatım atari salonunda geçti ama hiç hatırlayamadım kardeşim
  • 14-08-2021, 18:50:18
    #4
    joseph34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Space invaders
    bu değil hocam benim dediğim uzayda yere yakın gidiyordu bunda aşşdan yukarı gidiyor
  • 14-08-2021, 18:52:06
    #5
    Galaxian mı ?
  • 14-08-2021, 18:53:20
    #6
    Hurtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxian mı ?
    değil hocam benim dediğim oyun birazdaha gerçekciydi
  • 14-08-2021, 18:54:10
    #7
    Developer
    metal slug 3 ?
  • 14-08-2021, 18:54:56
    #8
    biraz daha detay vermeniz lazım. Misal gemi yandan görünüm müydü, üstten görünüm müydü? Blazing Star tarzı bir oyun muydu?
  • 14-08-2021, 18:58:30
    #9
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz daha detay vermeniz lazım. Misal gemi yandan görünüm müydü, üstten görünüm müydü? Blazing Star tarzı bir oyun muydu?
    o tarzda gidişi felan ama o kadar gelişmiş değildi