Portatif klima önerisi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Portatif klima önerisi
9
●
140
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Portatif klima önerisi
1
2
14-08-2021, 17:44:48
#10
julyo_s
cagataysahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boru çıkışı yok mu hocam?
Var da ben işyerine getirdim klimayı oyuzden bağlamadım henuz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler