• 11-08-2021, 20:52:07
    #10
    BASUKAMEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmak mı mantıklı satmak mı
    yok başkan kullanmak çünkü KVK ile yurt dışı arasındaki tek fark sadece kayıtlı değişen hakkariden yazıyorum olanları biliyorum
  • 11-08-2021, 23:14:35
    #11
    Kullanmak derim ben de. İmei ile ilgili bir sorun çıkarsa eskiden kullandığınız bir telefonun imeisini kayıt ettirirsiniz. En azından bildiğiniz bir telefon imeisi kayıt edilmiş olur