Any Desk programını Görev Yöneticisi->Başlangıç-Devre dışı bırak yapmıştım. Ama yine kendi kendine çalışıyor bu program.
Bugün işlemlerde gördüm 15mb ram ve internet kullanıyordu.
Casus programıdır nedir anlamadım
Any Desk Casus mu?
8
●245
- 11-08-2021, 17:18:37Eğer arkada açıksa bağlantı gelip gelmediğini kontrol etmek için ram'inizi ve internetinizi kullanır. Ayrıca AnyDesk kendini başlangıca sabitlemiyor, AnyDesk yerine başka bir şey indirmiş olmayasınız?

https://support.anydesk.com/StartUp_and_Close_AnyDesk - 11-08-2021, 17:29:46İhtiyaç olduğunda 2 dakika sürmeden yüklüyorum.

