• 11-08-2021, 17:05:32
    #1
    Any Desk programını Görev Yöneticisi->Başlangıç-Devre dışı bırak yapmıştım. Ama yine kendi kendine çalışıyor bu program.

    Bugün işlemlerde gördüm 15mb ram ve internet kullanıyordu.

    Casus programıdır nedir anlamadım
  • 11-08-2021, 17:07:14
    #2
    Veri topluyordur.
  • 11-08-2021, 17:07:14
    #3
    Anydesk fedöcü mü?
    • batukay
    • EnesCanturk
    • Sohbetx
    batukay, EnesCanturk, Sohbetx ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 11-08-2021, 17:08:18
    #4
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam zaten 4mb program silin kullanıcağınız zaman yükleyin
  • 11-08-2021, 17:12:58
    #5
    Rus ajanıdır kendisi KGB
    • Reinga
    Reinga bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-08-2021, 17:18:37
    #6
    Eğer arkada açıksa bağlantı gelip gelmediğini kontrol etmek için ram'inizi ve internetinizi kullanır. Ayrıca AnyDesk kendini başlangıca sabitlemiyor, AnyDesk yerine başka bir şey indirmiş olmayasınız?

    https://support.anydesk.com/StartUp_and_Close_AnyDesk
  • 11-08-2021, 17:29:46
    #7
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    İhtiyaç olduğunda 2 dakika sürmeden yüklüyorum.
  • 11-08-2021, 17:36:35
    #8
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer arkada açıksa bağlantı gelip gelmediğini kontrol etmek için ram'inizi ve internetinizi kullanır. Ayrıca AnyDesk kendini başlangıca sabitlemiyor, AnyDesk yerine başka bir şey indirmiş olmayasınız?

    https://support.anydesk.com/StartUp_and_Close_AnyDesk
  • 11-08-2021, 17:42:00
    #9
    Sürekli live da kalıyor hocam. Arka plan için birşey diyemem