Merhaba,
3000-4000 dolar butce ayirip ravencoin mining yapmaya baslamayi dusunuyorum grup ile.
Mining yapan var mi? Dusunceleriniz nedir?
Ravencoin Mining yapan var mi?
6
●126
- 12-08-2021, 13:16:02Senin keyifler yerindedir gerçiDark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bol kazançlar.
- 12-08-2021, 13:18:20Sıcaklardan makinalar kapalı =) apartı yakmayalım diye kapattık 1 - 2 aydır duruyor öyle. Dönüş yapacağım en kısa zamanda hastalık, ev dertleri uğraşıyorum bu ara.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2021, 13:53:422 kart ile yapacagim gunde 4-5 dolar birakiyor. zaten tum yatirimlarimi her zaman 2 sene ileriye yaparim al sat icin degil.Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onumuzdeki hafta makineyi hizla toplayacaghim bakalim
Bol kazançlar.