• 11-08-2021, 13:51:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    3000-4000 dolar butce ayirip ravencoin mining yapmaya baslamayi dusunuyorum grup ile.

    Mining yapan var mi? Dusunceleriniz nedir?
  • 11-08-2021, 14:11:59
    #2
    @Dark_Mark; sanki bu konu ile ilgileniyordu diye hatırlıyorum.
  • 11-08-2021, 14:37:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eth - Etc - Rvn mining yapıyorum. Buyur hocam danışabilirsin. Pm
  • 12-08-2021, 13:13:26
    #4
    RVN mining yapıyoruz uzun zamandır, 6 kart ile buyur merak edilenleri sorabilirsiniz.
  • 12-08-2021, 13:16:02
    #5
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RVN mining yapıyoruz uzun zamandır, 6 kart ile buyur merak edilenleri sorabilirsiniz.
    Senin keyifler yerindedir gerçi Bol kazançlar.
  • 12-08-2021, 13:18:20
    #6
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin keyifler yerindedir gerçi Bol kazançlar.
    Sıcaklardan makinalar kapalı =) apartı yakmayalım diye kapattık 1 - 2 aydır duruyor öyle. Dönüş yapacağım en kısa zamanda hastalık, ev dertleri uğraşıyorum bu ara.
  • 12-08-2021, 13:53:42
    #7
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RVN mining yapıyoruz uzun zamandır, 6 kart ile buyur merak edilenleri sorabilirsiniz.
    2 kart ile yapacagim gunde 4-5 dolar birakiyor. zaten tum yatirimlarimi her zaman 2 sene ileriye yaparim al sat icin degil.

    onumuzdeki hafta makineyi hizla toplayacaghim bakalim