Hocam bugüne kadar vodafone ve millenicom hariç tüm bilindik şirketleri kullandım.
Şahsi görüşüm TürkNet hepsinden daha iyiydi ancak şuan Türk Telekom kullanıyorum sebebi ise taşınmak zorunda kalmıştım ve taşındığımız lokasyon mükemmel bir altyapıya sahip değildi.
Her ay en az 1 hafta internetimi kullanamıyordum onlarca kez destek talebi açtım ve bir kez bile destek olunmadı. Problemim ise YAPA altyapısında olmamdı ancak YAPA altyapısı bizim yaşadığımız yerde problem yaşatıyordu 14 mbps lık altyapımda 5 mbps veriyorlardı ve sık sık kesinti vardı dediğim gibi. Her seferinde VAE altyapısına geçirilmesini istedim ancak geçirilmedim. Sonunda bende taahhüt olmadığı için aboneliğimi bitirdim. Türk Telekom a geçtim ve VAE altyapısında 14 mbps sıkıntısız kullanıyorum, kopmada yaşamıyorum. İşin özeti budur hocam. Türk Telekom ve Turkcell arasında bir fark görmüyorum aralarında bir TurkNet iyi derdim onunda müşteri hizmetleri beni üzdü.