Yazılım için mac mi windows mu?
18
●383
- 10-08-2021, 14:52:33Yazılımcıyım, Macbook Air M1 kullanıyorum, bundan önce windows kullanıcısıydım ama kesinlikle MacBook alın. Ekranı konusunda, başta ben laf ediyordum ekranına 13" küçüktür diye, 13" ekran ama 2k retina olduğundan dolayı ekran gayet yetiyor. İleride para kazanınca tercihinize bağlı monitör alabilirsiniz.