2 gündür uğraştığım bir sorun vardı. Web sitemin başında www yoktu. Dün gün öğle godaddy ile iletişime geçtim online olarak dün gece 12.30 ta sorunu çözdük . Belki 20 kere bir üstüme aktarıyorum bir üstüme aktarıyorum tam bi günüm gitti . Sorunu hallettik fakat sitemde bozulmalar meydana geldi . Bunu nasıl düzeltirim diye sordum bana tek tek url yönlendirmesi yapmam gerektiğini söyledi. Ben tam olarak ne yapmamı istediğini anlayamadım ayrıca en kolay url yönlendirme nasıl yapabilirim? Örnek bir resim buldum googleden aynen sitem böyle açılıyor yazılar karmakarışık ve temasız şekilde Resim: