• 07-08-2021, 23:51:53
    #1
    Merhabalar hesabıma rozetler açıldı bende bilmeden gittim ziraat ibanimi ekledim , sonradan düzenleme yapılabiliyor fakat USD hesabı girmek gerekiyormus girmek isteğimde ise benden routering number diye birşey istiyor buraya ne girmeliyim bilgisi olan varmı yada buraya girmezsem direk TL ibanima ödeme yapılır mı
  • 08-08-2021, 00:29:55
    #2
    Takip