• 07-08-2021, 22:04:39
    #1
    Merhaba elinde davetiyesi olan varsa paylaşma şansı var mı? Arkadaşımı davet edeceğim. Kendimde olsa kullanırdım onu ama bende yok maalesef
  • 07-08-2021, 22:08:32
    #2
    ismini ve e mail adresini PM'den yollarsan gönderebilirim.
  • 07-08-2021, 22:08:47
    #3
    Kimse vermez ki abi. Çünkü davet edilen kişi bir yaramazlık yapar da banlanirsa, onu davet eden kişi de banlaniyor diye biliyorum. Kimse durduk yere risk almaz, diye düşünüyorum.

    Duzenleme: Yanılmışım
  • 07-08-2021, 22:09:53
    #4
    Merhabalar,

    Buradan davetiye talep edebilirsiniz.
    https://www.r10.net/forumda/2671347-...ep-konusu.html
  • 07-08-2021, 22:10:13
    #5
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kise vermez ki abi. Çünkü davet edilen kişi bir yaramazlık yapar da banlanirsa, onu davet eden kişi de banlaniyor diye biliyorum. Kimse durduk yere risk almaz, diye düşünüyorum.
    eskidendi hocam o. öyle birşey yok artık
  • 07-08-2021, 22:10:43
    #6
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskidendi hocam o. öyle birşey yok artık
    Hadi ya... Çok iyi o zaman.