Behance klasör oluşturma hk. sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Behance klasör oluşturma hk. sorum var
1
●
29
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Behance klasör oluşturma hk. sorum var
07-08-2021, 21:21:02
#1
Vexa
Selamlar,
Bir kaç kişide gördüm "Logo" "web tasarım" vs... şeklinde klasör oluşturmuş ve tüm çalışmaları bu şekilde ayırarak atmış behance'ye. Bunu nasıl yapabiliriz bilen var mı acaba?
07-08-2021, 21:41:17
#2
iamoznozkn
takip
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler