• 06-08-2021, 18:03:55
    #1
    Merhabalar, geçen R10'da e-icerik.com adlı bir domain aldım sizce bu domain güzel mi ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim hangi sistemi kurmalıyım?
    Teşekkürler.
  • 06-08-2021, 18:05:47
    #2
    - ve 1 gibi detaylar bende olumsuz hissiyat uyandırıyor.