• 04-08-2021, 16:24:55
    #1
    aramızda yurt dışı ıphone
    Kulaklık , sarj , telefon kullanan var mı
    Almayı düşünüyorum
  • 04-08-2021, 16:27:18
    #2
    Yıllardır Hepsini kullanıyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Yasal açtırdım telefonları
  • 04-08-2021, 16:28:46
    #3
    Covid61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır Hepsini kullanıyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Yasal açtırdım telefonları
    Orjianal olup olmadıklarını internet üzerinden sorgulayabiliyor muyuz hocam
  • 04-08-2021, 16:30:58
    #4
    Yusufg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjianal olup olmadıklarını internet üzerinden sorgulayabiliyor muyuz hocam
    İmei numarası ile sorgulanıyor ama yurtdışından tanıdığın getirmeyecek burda internette satılan yurtdışı telefon vs alacaksan tavsiye etmem. Hepsi dolndrıcılık peşinde.
  • 04-08-2021, 16:33:07
    #5
    Yusufg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aramızda yurt dışı ıphone
    Kulaklık sarj kullanan var mı
    Almayı düşünüyorum
    İPhone Çin'in Shenzhen şehirinde üretiliyor. (8 yıl bu şehirde yaşadım)

    Kopya olmadığı sürece iPhone Türkiye Apple Store olmuş, Hong Kong, Amerika yada Londra olmuş fark etmez telefon aynı telefon.

    Dünyada sadece Türkiye'de olan saçma sapan IMEI kayıt sistemi var. Bunun nedenide tabiki

    IMEI kayıtlı ise hangi ülkenin olduğu fark etmez iPhone , iPhone 'dır.