Sukrukaragoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
120bin TL'ye otomatik Araba....
19
●559
- 03-08-2021, 23:39:472012 passattan 2008 poloya gectim. Passat Allahın Lütfu, polo allahin cezası 😂 bu fiyata o modellerden bulmak imkansız gibi geliyor hocambatikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2021, 23:40:25https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...08222342/detaySukrukaragoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer dedikleri kadar temizse 75bin km. bulunmaz cevher bence
- 03-08-2021, 23:44:42Yani hem antep, hem Wolsvagen, hem 75bin km deyince bi gülme gelmiyor değil 😂😂 önde degisen cok hocam ya. Tek takintim tavan kaput bagaj bendeki 😅batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2021, 23:50:01Otomatik alacaksanız uzak doğu alın Toyota Honda Hyundai falan en sorunsuzlari bunlar hocam
- 04-08-2021, 00:00:25cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİlk aracım 2008 honda civicti. Ona hala aşığım ama biz öyle bir milletiz ki 2007 honda civic 200binde 15 bin hasar kaydi var ve sahibinden fiyati 125 bin lira. Baska söyleyeceğim yoktur hakim bey 😀Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Honda civic 2007 üzeri önerebilirim sorunsuz kroniksiz bir araç