Merhaba
Win7 yuklu bilgisayarimda office 365 kullanmaktayim. Hesap ayarlarindan lisansi degistir dedigimde acilan pencere bembeyaz kaliyor. Email ve sifre yazacagim yere malesef birsey yazamiyorum. Silip tekrardan yukledim yine duzelmedi. Bir oneriniz varmi?
Office hesabina giris yapamiyorum
3
●28
- 02-08-2021, 18:49:46Merhaba, Anadolu üniv. Office365 i kullanıyorum Windows.Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2021, 21:30:56Sorum tam olarak windows alakali,
Outlook / Dosya / Office Hesabi / Hesabi Yonet e basinca login ekrani geliyor. Ama bembeyaz yani kullanici emaili ve sifresi girilecek ekranda hicbirsey cikmiyor.
Olmasi gereken ekran asagidaki resimdeki gibidir. Bende bu sayfa bembeyaz cikiyor.

