• 02-08-2021, 18:44:46
    #1
    Merhaba

    Win7 yuklu bilgisayarimda office 365 kullanmaktayim. Hesap ayarlarindan lisansi degistir dedigimde acilan pencere bembeyaz kaliyor. Email ve sifre yazacagim yere malesef birsey yazamiyorum. Silip tekrardan yukledim yine duzelmedi. Bir oneriniz varmi?
  • 02-08-2021, 18:48:07
    #2
    Eğer üniversite hesabı ise bazı okullarda sorun var ör, Anadolu üniversitesi. Mac üzerinden açılıyor ama Windows üzerinden açılmıyor, (okul hesabı değilse dikkate almayın).
  • 02-08-2021, 18:49:46
    #3
    Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer üniversite hesabı ise bazı okullarda sorun var ör, Anadolu üniversitesi. Mac üzerinden açılıyor ama Windows üzerinden açılmıyor, (okul hesabı değilse dikkate almayın).
    Merhaba, Anadolu üniv. Office365 i kullanıyorum Windows.
  • 02-08-2021, 21:30:56
    #4
    Sorum tam olarak windows alakali,

    Outlook / Dosya / Office Hesabi / Hesabi Yonet e basinca login ekrani geliyor. Ama bembeyaz yani kullanici emaili ve sifresi girilecek ekranda hicbirsey cikmiyor.

    Olmasi gereken ekran asagidaki resimdeki gibidir. Bende bu sayfa bembeyaz cikiyor.