Merhaba arkadaşlar dün ns yönlendirdim proxysite bakıyorum geliyor fakat normal farklı taracı vs de denedim siteye ulaşamıyor diyo bu çerez meselesinden nasıl kurtulabilirm yardımcı olurmusunuz