• 31-07-2021, 14:51:08
    #1
    Turkcell kullanıyorum bir şikayetim yok lakin biraz pahalı gibi fiyatları,siz hangi sağlayıcı ve paketi kullanıyorsunuz?
  • 31-07-2021, 14:52:10
    #2
    Vodafone red limitsiz kullanıyorum fiyatı dışında tatmin edici
  • 31-07-2021, 14:52:49
    #3
    Türk telekom ve vodafone kullandım kesinlile vodafone kullanmayın ne kullanırsanız kullanın.
  • 31-07-2021, 14:54:17
    #4
    Sırasıyla Turkcell turktelekom Vodafone çekim gücü olarak.
    Turkcell öyle yerlerde çekiyor ki aklınız şaşar.
    Turktelekom Turkcell’in 4 çektiği yerde 2 falan çekiyor
    Vodafone genel olarak çekmiyor, Kızılay’ın göbeğinde 4 çektiğini gördüm zamanında, hatta trajikomik bir anımdır, çekmeyen yeri söyleyin diye kampanya yapmışlardı, telefon çekmediği için internete bağlanıp yazamamıştım
  • 31-07-2021, 14:54:28
    #5
    Bu yaşadığınız bölge ile ilgili. Bizim köyde turktelekom on numara çekiyor annem babam onu kullaniyor. Ama Ankara'da merkezde ben türk telekomda problem yaşıyorum Turkcell kullanıyorum. Fiyat açısından turktelekom iyi ama çekim kalitesi açısından Turkcell iyi.
  • 31-07-2021, 14:54:29
    #6
    Turkcell kullanıyorum bende. Pahalı olmasının yanında bir sorunu yok dediğiniz gibi.
  • 31-07-2021, 14:54:46
    #7
    Turkcell
  • 31-07-2021, 14:57:12
    #8
    Hep Türkcell kullandım
  • 31-07-2021, 14:59:54
    #9
    Bölgesel olarak değişir, 2-3yıl öncesine kadar benim gözümde Turkcell en iyisiydi çekim gücü olarak biraz pahalı o bi gerçek tabi ama artık çekim gücü de kalmadı